Spruutaa!! :'(

På tisdag ska alla tjejer i 5:an (jag) ta en spruta mot livmoderhalscancer!! >:OOCH JAG SOM HAR SPRUTFOBI!! :'(
Fast jag ska använda emla-plåster...puh...Och emla typ "bedövar" där plåstret sitter, så att det inte gör lika ont när man tar sprutan.
Och en annan hemsk grej är att vi ska vara i ett pyttelitet förråd och ta sprutan!!
Fördelar
1. Det går snabbare än när man behöver gå upp för en kort trappa till ett sjukrum.
Nackdelar
1. Det är trångt
2. Det är mörkt
3. 2. <-- tänk om dom missar och träffar i örat!
4. Tänk om det sprutar blod på alla saker
5. Alla skriker, så att dom utanför kanske blir döva
6. 1. <--- man kanske får klaustrofobi och svimmar
7. Alla kommer höra när jag gråter
8. Jag kanske svimmar
9. Alla säger att det gör jätteont
10. Otroligt många biverkningar
11. JAG ÄR TYP FÖRST!
Därför vill inte jag ta sprutan alls i förrådet... <---- MIN GRAVSTEN


Kommentarer
Carro - en emo/scene bloggerska

De kommer gå bra :) Kramisar Carro

2012-05-19 @ 12:45:54
URL: http://quiethell.myshowroom.se/



S O F I A

Haha ååh söt! :( Det kommer gå jättebra kan jag lova dig! Risken att de skulle missa armen och istället sticka dig i örat är väldigt väldigt väldigt liten eftersom att de som tar sprutan är professionellt utbildade! :) Lycka till, kram!

2012-05-19 @ 18:36:28
URL: http://bananskalet.blogg.se/



Hannah

HAHAHA!!! Msssrutan är är upp, ;). Men vi ska ta deen på fredag :(...

2012-05-23 @ 06:21:52
URL: http://svaare.blogg.se/





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Lojjsan

En blogg om allt och inget! ♥

RSS 2.0