....nåt...

Nu har jag ärligt talat inte bloggat på jättelänge... :S
Men igår vaknade jag innan halv 6 för att stå på Östertälje Station kl 7 med alla femmor från skolan. För att vi skulle ut och "campa"! Huvudsaken var väl att vi skulle paddla (vilket vi gjorde). Påväg till ön som vi skulle tälta på paddlade jag, Alva och Liv i en kanadensisk kanot, dock var det ganska jobbigt när vi åkte i den där lilla ån för vi åkte in i massa träd som växte i vattnet fast lite på sidan. Öh...konstig förklaring... Men det blev iallafall konstigt för att vi var ju 3 stycken, och då blev det alltid 2 som paddlade på en sida, och 1 som paddlade på andra sidan. Och sen när vi kom ut på öppna vattnet så var det sån motivind, så vi åkte bakåt!
Men påväg hem när bara Alva och jag paddlade gick det mycket lättare (inget illa menat Liv!), men det var ju inte lika mycket motvind heller...^^
Annars regnade det, var kallt, HEMSKT ATT GÅ PÅ TOA I SKOGEN! (har typ tusen myggbett på rumpan...)'
Nu har jag skrivit ganska långt så nu orkar jag nog inte mer...
Men hälsa min pappa, för han fyller år imorgon! :P


Kommentarer
Åsa ( caramellie )

Haha!! :-)

2012-06-01 @ 22:35:40
URL: http://caramellie.blogg.se/





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Lojjsan

En blogg om allt och inget! ♥

RSS 2.0